22 niezmienne prawa marketingu, czytałeś?

22 niezmienne prawa marketingu  (Al Riece, Jack Trout)  to moim zdaniem podstawowa pozycja do przeczytania i przemyślenia, ponieważ pozwala zrozumieć funkcjonowanie rynku. Jest też podstawą do kreacji własnej firmy lub własnej marki np. osobistej.

Dla mnie, informacje ujęte w tej publikacji były genialnym odkryciem. Postaram się w tym cyklu krótko opisać wszystkie te prawa i dodać kilka słów ode mnie. Zaczynamy 🙂

Prawo nr 1 – Prawo pierwszeństwa: mówi o tym, że lepiej być pierwszym niż lepszym. Wszystkie firmy, które stworzyły jako pierwsze swoje know how. Tutaj fantastycznym przykładem jest firma Mc Donald. Prawo mówi też tym, z nie koniecznie trzeba być lepszym, ale napewno pierwszym. Youtuber CaseyNestat prezentujący nowości, produkty. W tym momencie ma ponad 10 000 000 subskrybentów.

A jak Ty możesz wykorzystać to prawo?

#GawiMiro

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.